Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Σάββατο πρωί

Σάββατο πρωί συνάντηση με Χρύσα και Κατερίνα σε καφετέρια πριν το γυμναστήριο(αν είχε κάποια πραγματικά σκοπό να πάει αφόυ ήταν πολύ νωρίς για Σάββατο μετά απο ξενύχτι και πολύ αργά για να πάμε μετά γυμναστήριο).
Είμαι πολύ χαρούμενη!Σήμερα είναι τα γενέθλια μου!

Άραγε τι δώρα να μου έχουν πάρει τα κορίτσια;Οτιδήποτε και να είναι φυσικά δεν έχει σημασία.Η κίνηση είναι που μετράει!Αν και θα προτιμούσα άρωμα μιας και μου τελειώνει αυτό που έχω...
Υποθέτω πως θα τα φέρουν το βράδυ.
Επιτέλους έφτασα στη καφετέρια!!Η Χρύσα δεν είχε έρθει ακόμα.
"Χρόνια πολλά κούκλα", φώναξε η Κατερίνα."Να τα εκατοστήσεις!Οτι επιθυμείς!"
"Σ' ευχαριστώ", της είπα με ενα τεράστιο χαμόγελο.
Πραγματικά απολάμβανα το οτι ήταν η μέρα μου σήμερα.Όλοι θα μου εύχονταν και θα μου έκαναν δώρα.
Μόλις ήρθε και η Χρύσα παραγγείλαμε (εγώ παρήγγειλα μόνο ένα καπουτσίνο.Δεν θα θελα να φαίνομαι πιο χοντρή το βράδυ μόνο και μόνο επειδή σήμερα δεν πρόσεξα τι κατέβαζα!) και συζητήσαμε για το βράδυ.Είχα καλέσει 18 άτομα για να γιορτάσουμε έξω τα γενέθλια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου