Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Νομίζω πως ξεπέρασα την κρίση

Νομίζω πως ξεπέρασα την κρίση.Βαρύτερη κατά άπειρα παγωτά και πατατάκια.Πρέπει να πήρα άλλα 2 κιλά αυτές τις μέρες.Κοίταξα τη ζυγαριά.Είδα που βρίσκεται...Αυτό!Δεν υπάρχει περίπτωση να ζυγιστώ αν δεν χάσω βάρος πρώτα.Έτσι προστατεύω την ψυχολογία μου και πάνω απ' όλα την υγεία μου.Αν δω ακριβώς πόσα κιλά είμαι τώρα το λιγότερο που μπορεί να πάθω είναι καρδιακό επεισόδιο (ή ίσως εγκεφαλικό;) και βαριά κατάθλιψη.

Λέω την Δευτέρα να ξεκινήσω δίαιτα.Αλλά ποια να κάνω;Χχμμ θα πρέπει να το ψάξω αυτό μέχρι τη Δευτέρα.Επίσης:
  • Θα ξεκινήσω εντατικά γυμναστήριο και όχι 2 φορές τον μήνα και για καφέ έξω απο το γυμναστήριο.Θα πρέπει όμως να πω και στην Χρύσα να έρχεται μαζί μου αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση.
  • Έκλεισα ραντεβού στο κομμωτήριο για ανταύγειες (άσπρη τρίχα σου έρχομαι - γιατί όποιος γελάει τελευταίος γελάει καλύτερα, σιγά μην σ' αφήσω εκεί έξω ελεύθερη) και κούρεμα (παραμάκρυνε το μαλλί).
  • Και ραντεβού για καθαρισμό προσώπου.
Αν νιώσω καλύτερα για την εμφάνιση μου θα φτιάξει η ψυχολογία μου και η αυτοπεποίθηση - αυτοεκτίμηση μου (συμβουλή της Χρύσας που ασχολείται με αυτά και κάτι ξέρει παραπάνω).
Στη δουλειά παραδόξως η Κάργια μου φέρεται με συμπόνια πιστεύοντας οτι όλη αυτή η κρίση οφείλεται στον άκαρδο σύντροφο.Έτσι δουλεύω λιγότερο και με την ευλογία της κιόλας.Τουλάχιστον τα μουρμουρητά - κουτσομπολιά μειώθηκαν και όλα φαίνονται να γυρίζουν προς το φυσιολογικό.
Σε συνάντηση για καφέ άρχισα συζήτηση για την τρομαχτική άσπρη τρίχα - φάντασμα και ανακάλυψα οτι και η Χρύσα και η Κατερίνα έχουν.Και όχι μόνο μία!Αργότερα έμαθα το ίδιο και για την Φιλιώ και την Μίνα...Τελικά φαίνεται οτι είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό που συμβαίνει σε όλους  αλλά κανείς δεν το αναφέρει.Ίσως πιστεύοντας οτι αν δεν το αναφέρεις θα πάψει να υπάρχει κιόλας.Εκτός κι αν σε ρωτήσει κάποιος δικός σου βέβαια, όπως έκανα εγώ με τις φίλες μου.Δεν γέρασα πριν την ώρα μου λοιπόν, μάλλον μεγάλωσα στην ώρα μου...
Ακόμα όμως νομίζω οτι η άσπρη τρίχα είναι δείγμα οτι μεγάλωσες αρκετά (αρκετά έτσι ώστε να έχεις άσπρες τρίχες τέλος πάντων!).
Πρώτα έρχεται η άσπρη τρίχα, μετά η  ρυτίδα και πριν προλάβεις να το συνειδητοποιήσεις έχεις μπει στην εμμηνόπαυση κι αναρωτιέσαι γιατι έχεις εξαψεις τα βράδια!
Ουφφ!Αρκετά αγχωτικό αυτό.Πάω να φάω!Ίσως να πιω και καμία μπύρα(ταιριάζει με τα πατατάκια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου