Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Μόλις ξύπνησα...

Μόλις ξύπνησα ανακαλύπτοντας οτι αντί να ξεκουράζω το κορμί μου πάνω στο κρεβάτι βρισκόμουν στο πάτωμα δίπλα του.Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Κατερίνα και την Χρύσα να κοιμούνται ακόμα με τη Λάρα στα πόδια τους.Έσπρωξα την Χρύσα κι ανέβηκα στο κρεβάτι.
"Τι είναι;", ρώτησε μέσα στον ύπνο της.
"Κάνε πιο κει.Με πετάξατε κάτω!"



Προσπάθησα να ξανακοιμηθώ αλλά δεν μπορούσα.Τι ώρα να είναι;Έψαξα το ρολόι με τα μάτια μου.Μετά θυμήθηκα...το ρολόι χάλασε όταν έπεσε κάτω την προηγούμενη βδομάδα.Κοίταξα γύρω μου για το κινητό αλλά δεν φαινόταν πουθενά.Θα είναι κάπου ξεχασμένο στο σαλόνι απο χθες το βράδυ.Νιώθω πολύ κουρασμένη για να σηκωθώ και να αρχίσω να ψάχνω, άστο για αργότερα,είπα στον εαυτό μου.Παραιτήθηκα και χαλάρωσα στο κρεβάτι.
Πέρασαμε με τα κορίτσια το βράδυ στο σπίτι πίνοντας κρασί.Αναλύσαμε διάφορα θέματα αλλά περισσότερο το θέμα των σχέσεων.
"Ξερεις τι με τσαντίζει περισσότερο σ' αυτή την ιστορία;"Οτι ο Γιώργος είναι ένας απο τους λίγους φίλους που είχα που δεν φοβόταν τη δέσμευση και τον γάμο.Παρόλα αυτά το φοβήθηκε μαζί μου.Γιατί;Έχω κάτι;"
"Τουλάχιστον παντρεύεται τώρα.Αυτό σημαίνει οτι δεν τον έκανες να μην θέλει να παντρευτεί γενικά", είπε η Χρύσα γελώντας.
"Δεν είναι αστείο!", την κοίταξα θυμωμένα.
"Μην είσαι χαζή!Δεν έχεις τίποτα!", είπε η Κατερίνα γεμίζοντας το ποτήρι της."Ο τύπος απλά θα βρήκε κάποια που να πηγαίνει περισσότερο με τα νερά του προφανώς.Ποιος ξέρει τι μπάζο θα είναι κι αυτή!"
"Εγώ πάλι πιστεύω οτι φταίνε οι άντρες.Πάρε για παράδειγμα τον Νίκο.6 μήνες είμασταν μαζί και είχε ξεχάσει το κάθαρμα να μου πει οτι ήταν παντρεμένος", είπε η Χρύσα.
"Θέλουν και τη γυναίκα και την γκόμενα!", είπα."Τραγικό!"
"Τράτζικ!", είπε η Χρύσα και γελάσαμε όλες."Όλοι οι άντρες είναι το ίδιο μαλάκες ή παντρεμένοι".
"Συμφωνώ!'Η και τα δύο!", είπα γεμίζοντας τα ποτήρια των κοριτσιών.
Αμέσως η Κατερίνα άρχισε να υπερασπίζεται τους άντρες λέγοντας οτι δεν είναι όλοι το ίδιο και να πάρουμε παράδειγμα  απο τον δικό της που ήταν εξαίρεση κατα τη γνώμη της.Άσχετα που είχαν χωρίσει τουλάχιστον 5 φορές τον τελευταίο χρόνο και κάθε φορά ερχόταν κλαίγοντας, λέγοντας πόσο μαλάκας ήταν...
"Στους επόμενους γκόμενους!", είπα και σήκωσα το ποτήρι μου.
"Στους επόμενους γκόμενους!Και στον τωρινό της Κατερίνας!", είπε χαμογελώντας η Χρύσα.

"Τι ώρα είναι;"Η Κατερίνα είχε ξυπνήσει και κοίταζε σαν χαμένη.
"Δεν ξέρω.Το κινητό μου είναι μέσα".
"Πάω να δω."
"Φτιάξε και καφέ", φώναξα την ώρα που πήγαινε στο σαλόνι.
Ήπιαμε τον πρωινό μας καφέ στις 4μιση το μεσημέρι.
"Ο Διονύσης με πήρε 12 φορές το βράδυ", είπε η Κατερίνα."Πάω μια στιγμή να τον πάρω.Δεν ήξερε οτι ήμουν εδώ."

Χμμ.Αναρωτιέμαι αν θα με πάρει ξανά κανείς 12 φορές μέσα σ' ένα βράδυ (εκτός απο την Μητερα μου).Ακόμα κι αν είναι κάποιος τόσο βλάκας όσο ο Διονύσης.Δεν φαίνεται να έπιασε και πολύ το κομμωτήριο και η περιποίηση προσώπου που έκανα χθες...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου