Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

7μιση χτύπησε το ξυπνητήρι

7μιση χτύπησε το ξυπνητήρι.Τι πειράζει να κοιμηθώ 10 λεπτάκια ακόμα;Χθες ξεχάστηκα διαβάζοντας το καινούριο βιβλίο που πήρα την Κυριακή απο την έκθεση και κοιμήθηκα στις 3μιση.
Σκατά!Πήγε 8 και τέταρτο!!Τώρα θα τρέχω σαν τρελή για να προλάβω το επόμενο λεωφορείο απο αυτό που έπρεπε να πάρω κανονικά.
Πήγα τρέχοντας στο μπάνιο να ετοιμαστώ.Συναντήθηκα με την Λάρα, τη γάτα μου που νιαούριζε για φαγητό.Την χάιδεψα και της έβαλα να φάει.Αυτή η γάτα δεν σταματάει να τρώει!Είναι πολύ αστείο αν σκεφτεις οτι την είχα ονομάσει Λάρα απο τη Λάρα Κροφτ(!) και έχει καταλήξει τεράστια με μία αντίστοιχη τεράστια όρεξη για φαί!Καμία σχέση με καλίγραμμο αίλουρο πιο πολύ προς αρκούδα φέρνει...
Ξαφνικά θυμήθηκα οτι είχα καθυστερήσει και πήγα να ντυθώ.

Είναι πολύ εύκολο να ετοιμαστείς γρήγορα αν έχεις αποφασίσει απο την προηγούμενη μέρα τι θα βάλεις.Πήγα να πλύνω τα δόντια μου και να χτενιστώ.Έριξα μία τελευταία ματιά στον καθρέφτη.
Ωχ!!Τι είναι αυτό;;;Άσπρη τρίχα;Άρχισα να ψάχνω για την άσπρη τρίχα και ταυτόχρονα αναρωτιόμουν αν είχα δει καλά ή ήταν κάποια λίγο πιο ανοιχτόχρωμη απο τις υπόλοιπες και γυάλισε έτσι στο φως.Μάταια!Η άσπρη τρίχα είχε μπερδευτεί με τις άλλες και δεν ήμουν σίγουρη ποια απο όλες τις ανοιχτόχρωμες ήταν.Άτιμη τρίχα "χαμαιλέων" θα σε βρω και θα σε κόψω!!
Πέρασε κάμποση ώρα αλλά νομίζω την ξεχώρισα.Πήρα το ψαλιδάκι και την έκοψα όσο πιο κοντα στη ρίζα μπορούσα.Μαζί έκοψα κατά λάθος και 3-4 άλλες που ήταν εκεί κοντά...Πάνε τα μαλλάκια μου...Όμως ήταν άσπρη τελικά;Δεν μπορούσα να δω καλά.Την έβαλα πάνω σε ένα σκούρο μπλε διαφημιστικό φυλλάδιο.Τελικά δεν ήταν άσπρη (ή δεν ήταν αυτή που έψαχνα).Πρέπει να ψάξω να τη βρω.Κυκλοφορεί μία άσπρη τρίχα κρυμμένη στα μαλλιά μου.Θέε μου!!Καμία φίλη μου δεν έχει άσπρες τρίχες.Πρέπει να γερνάω πριν την ώρα μου!
Κοιτάζω το κινητό μου.Σκατά!9 παρά 5!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου