Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Χθες στη δουλειά...


Χθες στη δουλειά διαπίστωσα οτι με κοίταζαν  και ψιθύριζαν πίσω απο την πλάτη μου.Δεν έδωσα πολύ σημασία αυτό όμως συνεχίστηκε και σήμερα.Απο οτι μου είπε η Ελευθερία (πρωταθλήτρια στο κουτσομπολιό - θάψιμο) κυκλοφόρησε η φήμη οτι με απάτησε ο φίλος μου.Κι αφού υποτίθεται οτι έχω σχέση βγήκε το συμπέρασμα οτι ο τωρινός μου φίλος είναι αυτός που με κεράτωσε.
"Μη στενοχωριέσαι Μαρίνα", είπε η Ελευθερία χαμογελώντας λες και το χαίροταν.
"Γιατί να στενοχωριέμαι;"

"Έλα τώρα το ακούσαμε όλοι.Να τον χωρίσεις!Οπωσδήποτε!"
"Ναι", μουρμούρισα.Αν δεν ήσουν εσύ κάργια δεν θα είχε μαθευτεί τίποτα!Και δεν φτάνει που τα βγάζεις όλα στη φόρα, τα βγάζεις όπως εσύ τα αντιλαμβάνεσαι!Δλδ λάθος!Ήθελα πολύ να της πω αλλά δεν είπα τίποτα κι έκατσα στο γραφείο μου προσπαθόντας να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί.
Δεν ήξερα που να κρυφτώ.Τι ανόητη που ήμουν να φωνάζω στο τηλέφωνο στη δουλειά.Μάλιστα!Θα πρέπει να υποκριθώ έναν υποτιθέμενο χωρισμό απο τον άκαρδο φίλο μου που με απάτησε και ράγισε την καρδιά μου!!!.Ωχ!Θα το μάθει και ο Γιώργος!Γκρρρ!Πως το κατάφερα όλο αυτο;Ένα δεσμό πήγα να υποκριθώ και έγινε ολόκληρο σήριαλ.Και το σημαντικότερο εντελώς άδικα αφού πάλι μόνη μου θα θεωρήσει οτι είμαι και ξανα-κερατωμένη!!!Πολύ χειρότερο απο το να μην βλέπω κανέναν 3 μήνες μετά τον χωρισμό μας.Φαντάζομαι τι θα του περάσει απο το μυαλο.Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό, δεν έπρεπε!
Αλλά γιατί ασχολούμαι με το τι θα σκεφτεί ο Γιώργος;Εδώ έγινα ρεζίλι στη δουλειά.Κανονικά θα έπρεπε να σκέφτομαι τι λένε όλοι στη δουλειά.Ελπίζω να ξετρυπώσει γρήγορα η Ελευθερία κανένα άλλο κουτσομπολιό και να ξεχαστεί γρήγορα το δικό μου.
Γυρίζοντας σπιτι το μεσημέρι  συνειδητοποίησα οτι τόσες μέρες κυκλοφορώ χωρίς την κάρτα.Ναι, εκείνη την κάρτα που ξέχασα στην τσάντα θαλάσσης.Πρέπει οπωσδήποτε να την βγάλω απο εκεί σήμερα αλλιώς θα μείνει παρέα με το αντηλιακό μέχρι την Δευτέρα.
Αργότερα ψυχολογική κρίση δημιούργησε την ανάγκη κατανάλωσης άπειρων θερμίδων αποτελούμενες από παγωτό,  party size πατατάκια και 3 κομμάτια μιλφέιγ.Τα τάπερ της Μητέρας μου παρέμεναν στο ψυγείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου