Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Γυρίζοντας σπίτι κοίταξα στο γραμματοκιβώτιο

Γυρίζοντας σπίτι κοίταξα στο γραμματοκιβώτιο.Περίμενα δεματάκι απο το ebay απο Κίνα σχεδόν ένα μήνα.Ξεκλείδωσα το γραμματοκιβώτιο.Λογαριασμός κινητού, λογαριασμός σταθερού, μα πως γίνεται και τα στέλνουν μαζί αυτά πάντα;Πως περιμένουν να πληρωθούν αν τα στέλνουν την ίδια μέρα;...προσκλητήριο, διαφημιστικό πιτσαρίας...Ειδοποιητήριο για το δεματάκι μου πουθενά.
Γύρισα για να μπω μέσα και είδα ένα πορτοκαλί τσαλακωμένο χαρτί ίσως;Απροσδιόριστο τι ακριβώς ήταν.Κοιτάζω καλύτερα.Ήταν ένας πορτοκαλί φάκελος με το όνομα μου πάνω απο Κίνα.Είχε μέσα ένα μπουκαλάκι και φυσικά δεν χωρούσε μέσα στο γραμματοκιβώτιο παρόλο που ήταν μικρού μεγέθους.Αααα!Η παραγγελία μου απο το ebay που έκανα πριν δύο μήνες.Το nail foil που κέρδισα στη δημοπρασία και δεν έφτασε ποτέ.Να υποθέσω οτι ο ταχυδρόμος το άφησε κάποια στιγμή πάνω απο τα γραμματοκιβώτια και κάποιος το βρήκε και το πέταξε;Ή οτι το έβαλε στο γραμματοκιβώτιο οσο χωρούσε κι αυτό έπεσε κάτω;Και μπροστά απο το αυτοκίνητο στη πυλωτή πως βρέθηκε;Κάποιος απο την πολυκατοικία την έκανε τη δουλειά είμαι σίγουρη.Είχα αρχίσει να σκέφτομαι οτι κάποιος απο τους ταχυδρόμους κράτησε τα foils για τα δικά του νύχια.Η ιδέα του ταχυδρόμου με ροζ γυαλιστερά νύχια να παραδίδει γράμματα φορώντας τη στολή του μου φαινότανε γελοία παρολα αυτά έκανα παραπόνα στο ταχυδρομείο υποννοώντας οτι κάποιος απο αυτούς χαίρεται την παραγγελία μου.Εννοείται οτι δεν ήξεραν για τι πρόκειται αλλιώς θα με περνούσαν για τρελή.
'Ανοιξα τον φάκελο και έβγαλα το μπουκαλάκι με το foil να το δω.Όταν προσπάθησα να στείλω στον πωλητή μήνυμα για να τον ρωτήσω πότε θα ερχότανε η παραγγελία κατα λάθος άνοιξα case και μου έκανε refund τα 43 λεπτά.Τώρα εκτός απο γελοία που ζητήσα πίσω 43 λεπτά ενιώθα και άσχημα γιατι το δέμα μάλλον έφτασε στην ώρα του αλλά εγώ δεν το πήρα για άγνωστους λόγους.
Ανέβηκα πάνω και άφησα τους φάκελους στο τραπέζι της κουζίνας να κάνουν παρέα στους παλιότερους απλήρωτους λογαριασμούς και πήγα να δοκιμάσω το καινούργιο μου απόκτημα στα νύχια μου.Κι αφού πήγα και το έβαλα ανάποδα και κατάφερα το πρώτο νύχι να γίνει χάλια μου ήρθε μια αναλαμπή.Το προσκλητήριο!Παράτησα το foil και πήγα να το ψάξω ανάμεσα στους φακέλους με τους λογαριασμούς.Εδώ είναι!
Ήταν σε ασημένιο φάκελο.Το άνοιξα.
Το αποφασίσαμε...Παντρευόμαστε οριστικά και αμετάκλητα.Γι' αυτό θα θέλαμε να βρίσκονται μαζί μας όσοι μας αγαπάνε.Γιώργος και Παναγιώτα.
Αν και δεν ήταν καινούργια η είδηση του γάμου του πρώην μου κόλλησα λίγο.Δεν ήμουν και πολύ σίγουρη οτι το εννοούσε τη μέρα που είχαμε συναντηθεί στη καφετέρια.Βρήκα το κείμενο του
προσκλητηρίου αρκετά χαζό.Τι πάει να πει παντρεύονται οριστικά και αμετάκλητα;Υπήρχε περίπτωση να αλλάξει κάποιος απο τους δύο γνώμη στα σκαλιά της εκκλησίας;Και το οτι θέλουν να βρίσκομαι μαζί τους επειδή τους αγαπάω;Εγω δεν τους αγαπάω!Δεν ξέρω καν αυτή τη πατσαβούρα που παντρεύεται.Πατσαβούρα την λέει η Χρύσα και συμφωνώ πως ταιριάζει πολύ σ' αυτή τη περίπτωση.Κάπως αργά δεν έστειλαν το προσκλητήριο για Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου;Παράτησα το προσκλητήριο στο τραπεζάκι του σαλονιού και έπιασα το κινητό.Αυτό σήκωνε τηλεφώνημα διαρκείας με τις κολλητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου