Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μιας και έλλειψα τόσο πολύ απο εδώ μέσα...

Μιας και έλλειψα τόσο πολύ απο εδώ μέσα κάνω ένα μικρό rewind.
Λίγο μετά που πέθανε η γατούλα μου κι αφού με πίεσαν οι φίλες μου να κάνω τεστ εγκυμοσύνης διαπίστωσα οτι δεν μπήκα πρόωρα στην εμμηνόπαυση και ούτε άλλαξε ο κύκλος μου απο τη στενοχώρια αλλά πως είμαι έγκυος(!).Αυτό βέβαια ήταν πού περίεργο και αναπάντεχο δεδομένου οτι δεν είχα κάνει σεξ χωρίς προφύλαξη γι αυτό και με το ζόρι πήγα και αγόρασα το τεστ.
Πεταμένα λεφτά, σκέφτηκα.

"Μπορεί να είναι παρθενογέννεση", είπε η Χρύσα ξεσπώντας σε γέλια.
"Δεν είναι αστείο", είπα θυμωμένη."Άσε που δεν είμαι καν παρθένα", συνέχισα με σοβαρό ύφος λες και θα υπήρχε ποτέ πιθανότητα να συμβεί.
"Θα το πεις στον Μάρκο;",ρώτησε η Χρύσα.
"Όχι βέβαια!Ακόμα δεν έχω  πάει ούτε στο γιατρό.Κι έτσι κι αλλιώς έχουμε τσακωθεί και δεν έχουμε ξαναμιλήσει απο τότε.Έκλεισα ραντεβού με τον γυναικολόγο και μετά βλέπουμε".

Και τι καλά που έκανα και δεν είπα τίποτα ακόμα στον Μάρκο...Παραδόξως ημερομηνία σύλληψης φαίνεται να είναι το διάστημα που ήμουν στη Στοκχόλμη.Και προφανώς απο εκείνο το πάρτυ που είχαμε πάει με την ξαδέρφη μου και που γνώρισα εκείνον τον ωραίο ξανθό γαλανομάτη δεν έφυγα μονή αλλά διπλή!
"Εννοείται πως δεν θα πω τίποτα στον Μάρκο και πως απλά δεν θα το ξαναφτιάξουμε!"
"Μα γιατί;", ρώτησε η Κατερίνα με ένα χαζό ύφος.
"Είσαι τρελή;Τι θα του πω;Οτι όσο τα είχαμε εγώ στις διακοπές μου πήγα με κάποιον άλλον και τώρα είμαι έγκυος;Θέε μου είμαι πολύ τσούλα τελικά!Βέβαια όταν το έκανα καθόλου τσούλα δεν ένιωσα.Σιγά σε διακοπές ήμουνα.Όλοι χαλαρώνουμε λίγο παραπάνω στις διακοπές μας", είπα αφήνοντας τον καφέ μου στο τραπέζι.
Η Κατερίνα συνέχισε να με κοιτάζει με το ίδιο χαζό ύφος κι εγώ να μονολογώ...
 "Ίσως θα έπρεπε όμως να το πω στον άλλον...αν τον βρω...ή ίσως να μην έχει και νόημα...Φυσικά και μπορώ να το κρατήσω μόνη μου.Τη δουλειά μου την έχω (προς το παρών τουλάχιστον), ακόμα και δωμάτιο έχω στο σπίτι.Μπορώ να βάλω το γραφείο στο σαλόνι και να γίνει το γραφείο το δωμάτιο του μωρού.Τι ωραία που θα είναι να έχω ένα μωράκι κοντά μου να κάνει τα δικά του.Αυτό μπορεί και να είναι το καλύτερο που έχει τύχει στη ζωή μου.Βέβαια αυτό το σενάριο μου αποκλείει το να βρω τον ωραίο πρίγκηπα που θα παντρευτούμε και θα κάνουμε πολλά παιδια και θα ζήσουμε εμείς καλά κι εσείς καλύτερα...αλλά και πότε θα έρθει;Κοντεύω να μπω στην εμμηνόπαυση...!

1 σχόλιο:

  1. Α, ο μπαμπάς είναι ένας ξανθός Βίκινγκ!!! Βασικά δεν έχει και τόση σημμασία όσο οτι έρχεται ένα μωράκι :)

    Με το καλό εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή